Řekněme, že máme dva stejné weby, co se týče popularity, kvality odkazů a tak dále, nicméně web A uživatelé vyhledávají pomocí navigačních dotazů (brandových dotazů) čtyřikrát více než svého rivala, web B. Otázka dnešní diskuze zní - bude web B odměněn lepší pozicí ve výsledcích Google? A vyplatí se investovat do brandingu?
Tuto otázku lze zodpovědět pouze spekulačním názorem, který Vám teď prozradím. Když se nad tím zamyslíme čistě teoreticky, zní přece logicky, aby Google posouval populárnější brandy na lepší pozice, jelikož tím se stávají důležitějšími pro uživatele. Pokud takto Google funguje, má to samozřejmě malý háček spočívající v tom, že někteří uživatelé preferují jeden brand a další zase jiný, tudíž Google nemůže uspokojit všechny uživatele svou relevancí.
Pokračování: Vliv brandingu a podvědomí o značce na pozice ve vyhledávačích
Získal jsem certifikaci Google AI Essentials. Jak AI mění můj přístup k SEO?
-
V posledních měsících mě čím dál víc baví využívat umělou inteligenci pro
rutinní práci především z důvodu velké úspory času. AI nástroje dokáží
zrychlit...
Před 1 týdnem
Žádné komentáře:
Okomentovat